2020-12-11

Jézus nyomában – Bibliával a kézben

EGYH-KCP-19-0510 JÉZUS nyomában (Bibliával a kézben)

Gyülekezetünk presbitereinek szervezett tanulmányutunk 2019. november 6-án indult, esős hajnalon hagytuk el szeretett városunkat. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren találkoztunk idegenvezetőnkkel, Gimesi Zsuzsa nyugalmazott református lelkésznővel. Az ELAL izraeli légitársaság járatával utaztunk Tel-Avivba, ott várt ránk a helyi idegenvezető, Micha Weiss. Mire úti csomagjainkhoz jutottunk, esteledett. A Kenes-Tours Utazási Iroda számunkra biztosított autóbuszához érve, hipp-hopp, bepakolták a bőröndjeinket, s irány az első állomás: Jaffa, vagyis a bibliai Joppe városa, Tel-Aviv óvárosa. Útközben olvastuk fel a Bibliából az erre a helyszínre vonatkozó történetet. Megemlékeztünk Jónás prófétáról és Péter apostolról. Gyönyörű kilátás nyílt még sötétben is a körülöttünk lévő kikötővárosra. A Szent Péter templom előtt idegenvezetőink a történelmi múltról és az apostolról tartottak érdekes előadást. Utunk minden állomásán nagy tudásanyaggal, fontos tudnivalókkal leptek meg bennünket.   Ezáltal a  közösség valóban Jézus nyomán járhatott, emlékezhetett, együtt olvastuk a bibliai igéket, imádkoztunk, énekeltünk. Utunk minden pillanatában az Úr angyalai vigyáztak ránk, lelki ajándékok bőségével és ismereteink gyarapodásával érkeztünk haza november 11-én. Hálás köszönet minden szervezőnek,  vezetőnek, s a mi szerető Istenünknek!